مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

شاهزاده ی من

مثل پدرت

1392/10/22 11:27
نویسنده : pani
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم

صبحتون بخیر

الان که رو تخت دراز کشیده بودم  و با موبایلم سرگرم بودم همچین لگدی به من عنایت کردین

که انگار ولتاژ الکتریکی بهم وصل کرده باشن 2 متر از تخت پریدم بالا ماشالا لگد نمیزنی که

صاعقه میزنی  تعجب

هر چی نباشه پسر باباتی دیگه مثل پدرت قوی هستی مثل اون میشی

بدون بدنسازی همه فکر میکنن ورزشکاری و تمرین میکنی

ماشاا.. به تو عزیزم

چشمامو میبندم تورو با موهای مشکی و چشمای سبز و به قول شعر های حماسی بدن مثل سیم سفید تصور میکنم 

راستش تو خیالاتم پدرتو کوچولو میکنم میشی تو  خوشمزه نیشخند

حتی از روی اخلاقای پدرت میتونم اداهای تورم حدس بزنم خیلی با مزه است زبان

از  بچه گیت  مثل بابات اهل بذل و بخشش میشی  مثلا پفکتو به همه تعارف میکنی

و مثل مامان تک خوری نمیکنی(خوب چیکار کنم من تنهایی همه چی بهم میچسبه)نیشخند

از اون پسرهای با معرفت و با غیرت میشی 

لابد تا 2 سالت شه زبون باز کنی  اولین کلمه به جای مامان میگی چادر و میخوای به خود من گیر بدیمتفکر

از الان از پشت همین تریبون اعلام میکنم اگه با پدرت دست به یکی کنی کلاهمون میره تو هم هااا

از من گفتن.

بچه داشتن نعمت بزرگی پسرم برات اولاد خوب  صالح مثل خودت گل از خدا ارزو میکنم

دوست دارم  ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نفیسه
23 دی 92 13:51
سلام خانمی پسر منهم هم سن پسر شماست خوشحال میشم به من هم سر بزنید. ادامه این دوران با هم باشیم.
pani
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون که به وبلاگم سر زدی باهات موافقم
مامان عرفان
24 دی 92 15:09
سلام عزیزم.نمی دونم چندماهته؟ راجع به سن پسرت توی دلت چیزی بویس. پسر من 6 ماهه شده و اروم تکون می خوره.
pani
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون به وبلاگم سر زدی نی نی منم همین حدوده عزیزم و حسابی تکون میخوره