مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

شاهزاده ی من

روز خوب

1392/10/21 13:42
نویسنده : pani
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم عزیز دلم عشق من هستی من

مامان امروز خیلی شارژه امروز روز خیلی خوبیه و همش داره اتفاق های خوب میفته

خداااااااااااااایاااااااااااا صد هزارررررررررررررررررررر مرتبه شکرررررررررررررتفرشته فرشتهفرشته

اول

اینکه  امروز واسه پدرت روز مهمیه یه قرارداد کاریه تپل داره که در شرف انجامه و اگه بشه قول داده بریم دبی و حسابی بگردیم خوش بگذرونیم و خرید کنیمخوشمزه انشالا

 دوم

امروز  یه نفر که خیلی  ازش ناراحت بودم و دلم شکسته بوددل شکسته

بهم زنگ زد و عذر خواهی کرد منم بخشیدمبغل

سوم

قرار بود بریم استخر اخه من به خاطر ورزش در بارداری هفته ای یه بار میرفتم

اما یه دفعه به دلم افتاد نرم و  به جاش تو خونه نرمش کنم (اگه میرفتم زنگ رو از دست میدادم)

درسته که شنا یکی از بهترین ورزش ها در دوران بارداری هست و به علت بی وزنی به پاها فشار نمیاد

اما فقط کافیه 1 درصد رو به این اتفاقات اختصاص بدیم

زمین خوردن در استخرنگران

اب الوده که باعث عفونت میشه و عفونت در بارداری خیلی به بچه اسیب میرسونهسبز

اب کلر دار  . وایتکسی استخرها که همینجوریشم پوست مو رو داغون میکنهابرو

از اون بدتر وسوسه رفتن زیر دوش اب داغ و سونا هست که من عاشقشمخوشمزه

تنه زدن دیگران در اب بد اخلاقی بعضی ناجی ها بماند

خوب چند تا دلیل لازمه ؟ فقط چند ماه باید بمونی خونه  انقدر سخته؟؟؟

من عاشق ابم اما الان از این تصمیم (نرفتن)خیلی خوشحالم چون میدونم یه مادر کاری که

احتمال ضرر برا بچه اش باشه انجام نمیده و من یه مادرم

اینو هر بار که تو دلم تکون میخوری بهم یاد اوری میکنی کوچولوی نازنازیه منماچ

چهارم

پدرت زنگ زد

گفت محل کارش برف میباره و ازم پرسید اونجا چطور ؟ منم که فکرشو نمیکردم گفتم نه بابا برف کجا بود

رفتم لب پنجره دیدم برفای خوشگل و سفید میریزن زمین وااااااای خیلی قشنگن

ولی درشتن معلومه که زود تموم میشه

کاش امسال یه برف ادامه دار میامد تا چند روز ......

همه جا چقدر قشنگ میشد

خوب دیگه ناهار مامان جون حاضره توام که معلومه خیلی گرسنه ای  من دیگه برم

دوست دارم کوچولوی من

راستی توام واسه این قرارداد بابات دعا کن سهم شما هم محفوظه چشمک

بووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)