مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

شاهزاده ی من

ده ماهگی قند و عسل

1394/5/6 19:11
نویسنده : pani
313 بازدید
اشتراک گذاری

دالی عشقم

بریم سر تعریفات بعد بازم ازت عکس میزارم هر ماهی که میگذره و عکساتو به کامپیوتر منتقل میکنم متوجه گذر زمان و بزرگ شدنت میشم محبتکارای جدیدت بامزه بازیهات به هر بهونه ای میخوای چهاردست پا بشی اما طبق تجربه مامان جونی اینکار به زانوهات اسیب میزنهنه،بهم گفته وقتی منم مثل تو کوچولو بودم فقط منو میشونده و جلوم اسباب بازی و هر چی لازم داشتم میزاشته تا اینکه نشستنم درست تو 12 ماهگی تبدیل به راه رفتن شد درواقع از یه مرحله پریدم به اون یکی. این ماه همش با دست های کوچولوت دست میزنی تشویقو میخندیبوس و یه چیزایی میگی که جز خودم کسی نمیفهمه منظورت چیهراضی. امروز با مامان جونی سایه بازی میکردیم و تو با تعجب به دستای ما و سایه هاش روی دیوار نگاه میکردی بعدش دستای ناز و سفیدت را قاطی دستای ما کردی و برگشتی سمت سایه ها منو مامان جونی غش کردیم از خندهقه قهه و بوسه بارونت کردیمبوس. حالا دیگه خیلی وزن خودت رو تحمل میکنی و مدت زمان زیادی با تکیه به میز یا مبل وایمیستی برای همین ما روروکت رو به حالت واکر درآوردیم که اونو میگیری و تلاش میکنی تا قدم برداریبغل . امروز موقعی که ورزش میکردم توام سعی میکردی حرکاتمو انجام بدی و بعد موقع،نماز هم اومدی سرت و گذاشتی رو مهر البته این برات کافی نبود فکر میکردی باید چادر هم سر کنیخنده ااااای خداجون شکرررت هزار هزار بگم کمه... پسر قند و عسلم اخه تو چقدر شیرینی چقدر به دل میشینی عاشقتم

اینم چایی که میخواستی بفرما حالا بخور

حالا هی خودتو بگیر آقا

ای من به قربون اون تلاش هات برای رو پای خودت ایستادن بشم دوست دارم خیلی زیاد دوست دارم محبت

پسندها (3)

نظرات (1)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 تیر 97 19:59
ای جانممم
pani
پاسخ
منم دنبالت کردم ❤❤❤