مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

شاهزاده ی من

نه ماهگی گل یاسم

1394/4/2 12:25
نویسنده : pani
864 بازدید
اشتراک گذاری

 دست میزنی اره خیلی قشنگ دست میزنی و دستات رو خیلی با ناز  تکون میدی مثل یه جور رقص خاص میمونه که

تا حالا نمونش رو ندیدم....

انگار با نگاه کردن بهشون جادو میشم ...

واقعا زیباست ...

وقتی  نوازشت میکنم و یا پشتت رو ماساژ میدم چشمات رو خمار میکنی لبخند گوشه ی لبت میشینه و پشتت رو میکنی مادامی که ماساژ ادامه داره

اما به محض اینکه دستم رو بردارم از پشتت ودیگه احساسش نکنی سریع برمیگردی به چشام نگاه میکنی و میخندی بعد دوباره پشتت رو میکنی یعنی من کشته این سیاستاتم خیلی خوشگل خر میکنی ادمو

مامانم اسمت رو گذاشته تن ناز از بس که عشوه گری و با اون چشا و خنده هات همه رو دیوونه میکنی

بریم سراغ عکسای این ماهت

قربون بازی کردنات

مثل یه گوله برف شدی

پسر خوشتیپ و خوش قیافه ام

الهی همیشه سالم باشی گل یاسم

عروسک خوشگل منی تو

این روزا با تو که میرم بیرون احساس غرور میکنم همش جلو من و بابایی رو میگیرن و عکس میخوانبوس

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 11:37
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان راضی
22 تیر 94 13:57
عزیز دلم ماشالا به تو که نااازی فدای شکلت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 تیر 97 19:30
ای جااان من
چه چشماییییی وشششش من مردم براش
خدا حفظش کنه خوشگله
pani
پاسخ
❤❤❤😘😘😘