مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

شاهزاده ی من

8 ماه گذشت

1393/9/25 14:02
نویسنده : pani
840 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام از تو بنویسم  از تو که تموم زندگی من شدی و جونم به جونت بستس تمام فکر و ذکرم شدی تو انگار بدون تو من تهی هستم 

هیچ کار نمیتونم بکنم حتی خوش گذرونی  

حالا از خودت بگم ناز ماه مثل همیشه خواستنی محبتاما این ماه خیلی به بابات ابراز علاقه کردی و تو گریه هات فقط بغل بابات ساکت می شدی و بالاخره صدای خوشگلت حرف معنی دار <<با >>رو ادا کرد

ای بی معرفت همه بچه ها ما میگن  قهر

فیلمش هم هست خیلی قشنگ با رو ادا کردی اول لبات رو به هم میچسبوندی و باز میکردی تا بالاخره گفتی نمیدونی چه ذوقی کردم اگه ما میگفتی که دیگه ذوق مرگ میشدم احتمالا مصلحت بودهخسته

برات این ماه یه توپ بزرگ و یه سری وسایل اموزشی بیبی یور کن و پک رایان که فلش کارت هم داره تا بهتر باهات زبان کار کنیم خریدیم

بابات توپ رو از بالا مینداخت و تو دستات رو میاوردی بالا و جلو یعنی بده به من وااای من که هلاک توام و کارات خیلی خوشم اومد همگی جمع شده بودیم و هی بهت دست میدادیم توام قشنگ دستت رو میوردی جلو البته خیلی کارهارو قبل تر هم انجام میدادی اما در حد دمو بود و الان کامل شدن خوشگل قل میخوری و خوش خوراکی معنی تلفن هم فهمیدی و خیلی خوشت اومده اصل و فرعش هم بلدی تلفن

شیر خشکت هم از اپتامیل به ببلاک تغییر دادم چون دلدرد میگرفتی بعد خوردنش

 شیشه شیرت رو خودت دستت میگیری بعد چند تا مک در میاری یه نگاه میکنی ببینی چقدر شده بعد دوباره میخوری

 دیگه شبها که شیر درست میکنم میدم دستت خودت میخوری مگه اینکه خوابت سنگین باشه خندونکچشمک

 وقتی کلافه میشی با ریش بابا صورتت رو میخارونیبوسقه قهه

با دست اشاره زدن رو یاد گرفتی و به علامت بیا بیا پشت سرهم دستت رو از بالا به پایین میاری که خیلی خوشایند بود

حالا چند تا عکس خوشگل  میزارم

قربون شیر خوردنت بشم نانازم

 اقا منشانه نشستی برنامه ات رو نگاه میکنی  جیگرتو بخورم خام خام

الهی قربون اون چشما و مژه های تک تک طلاییت برم

انقدر عکسای خوشمزه داااااااری اما به همینا اکتفا میکنم عشق من

الهی که همیشه تنت سالم باشه

امین

پسندها (3)

نظرات (2)

رویــــا
8 تیر 94 22:46
سلام مهر سام جونممممم...خاله چقد تو نازی ..عجب چشمای خشگلی داری عروسکم مامانی برا مهرسام جونم اسپند دود کن که خیلی نازه..عزیزکم اپم اگر تونستی به دنیای ما هم سر بزن
pani
پاسخ
فدات عزیزم انقدر مهربونی دنبالت کردم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 تیر 97 21:34
رنگ چشمای نازش به شما رفته؟
pani
پاسخ
نه عزیزم به هیچکس نرفته چون کلا رنگ چشمای خانواده ما توی سبز سیر میکنه پسرم کاملاااا آبیه