مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

شاهزاده ی من

ماهگرد دوم

1393/3/28 12:17
نویسنده : pani
664 بازدید
اشتراک گذاری

شب قشنگی بود مهمونا اومدن موزیک گذاشته بودیم تا مهمونا خودشونو گرم کنن تا من تورو حاضر کنم

بیارم وقتی منو تو بابا وارد شدیم شمع کیک روشن شد و چراغارو خاموش کردن

ما سه تا نشستیم پشت کیک و عوض تو فوت کردیم تو هم میخندیدی قربونت بشم انگار خودتم میدونستی

این مهمونی به خاطر تو برپا شده

اینم عکس لحظه حاضر شدنت واسه مهمونی از همون موقع لبخند به لب بودی

خیلی خوش گذشت همه کادوهاشونو یکی یکی دادن و عکس انداختیم

انشاا... صد سال زنده باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهار
28 خرداد 93 16:16
ای جانم چه ژست باحالی گرفتی تو مهرسام ..... پانی اگه من فردا روزی پاشدم اومدم تهران و پسرت رو دزدیم تعجب نکن ...گفتم در جریان باشی ...عاشقشم راستی رنگ چشماش رروشن تر از وقتی که دنیا اومده شده ها ...
آیدا
30 خرداد 93 12:57
وای چقدر نازه خدا حفظش کنه 200سال زنده بمونه انشا الله به ماهم سر بزنید
مامان راضی
9 تیر 93 10:02
ماشالااااااااااااااااااااااا
دنیا
25 تیر 93 20:25
فدای چشات شم که اینقدر نازه نفسم.به منم یه سر بزنین خوشحال میشم