مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

شاهزاده ی من

واکسن 2 ماهگی

1393/3/30 12:47
نویسنده : pani
601 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز خیلی درگیر مهرسام بودیم از بعد واکسن خیلی حالش بد شد

وقتی بردمش برای واکسن خواب بود خانومه تو بهداشت گفت بیدار کنین

منم شروع کردم نوازشش و اسمش رو صدا زدن که .....خانومه گفت بینیشو محگم بگیر پا میشهسکوت

منم گفتم وای خانوم این چه حرفیه نگاه کنین چشماش رو باز کرده احتیاج به این کارا نیست من همیشه

همینجوری بیدارش میکنمغمگین

دیگه بقیه اش رو نمیگم که دلم کبابه کل روز رو فقط گریه کرد و شیر نخورد دیگه جوری شده بود

که من و مامانم هم باهاش گریه میکردیمدلشکسته

و من متعجب بودم پسر به این ارومی و این همه بی تابی چه علتی میتونه داشته باشه

 حتی نمیتونست بخوابه ...مهرسام نازم  بدجوریم تب کرده بود سرش خیلی داغ بود

اینم عکس

الهی که زود خوب شی  عزیزززززززززززم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان بهار
30 خرداد 93 13:27
آخی جونم ...الهی بمیرم بهارم خیلی بد واکسن بود یادم نمیره چقدر اذیت شد بچم ...نمیدونم این کارکنای خانه بهداشت چه دلی دارن که گفته بینیشو بگیر بیدار شه ....
مامان راضی
9 تیر 93 10:04
امان از دست این کارکنای بهداشت