مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

شاهزاده ی من

اولین برف امسال

1392/10/11 15:35
نویسنده : pani
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی چطوری قربونت بشم اگه بدونی مامانی امروز چقدر خوشحال بود

امروز صبح که از خواب پاشدم حاضر شدم برم خونه مامان جون  تا صبحانه باهم بخوریم

درو که باز کردم دیدم همه جا سفید پوش شده  کلی ذق کردم

پدرت هم از ذوق من خوشحال شد و موند تا صبحانه رو باهم بخوریم از خود راضی 

و بعد رفت سرکار

واسه همین امروز خیلی روز خوبی واسه من شد یعنی از اولش حسم عالی بود

این شد که رو شما هم تاثیر گذاشت بعد صبحانه که دراز کشیده بودم تخت مامانجون

شما 3 بار به شکمم ضربه زدی و جالب اینکه هربار همزمان هم به بالا هم به پایین شکمم

ضربه زدی  یعنی در 2 ناحیه و قلب مامانیو از جاش کندیماچ اما عیب نداره من فدای تکوناش بشم

خیلی مواظب خودت باش

دیگه من نگم خودت از خودت پذیرایی کن چیزی کم و کسر نباشه مامانی

نوش جونتقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)