مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

شاهزاده ی من

تولد پدرت

1392/12/24 14:46
نویسنده : pani
365 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام گل پسرم عزیز دلم

الهی قربونت بشم امروز تولد پدرته

 شکلکهای جالب آروین

پدرت خیلی ادم فوق العاده و خاصی هست ظاهرا خشک و جدی اما خیلی مهربونه حالا خودت میبینی

من و پدرت از همون روز اول  عاشق هم شدیم

   

 

از اولی که تو اومدی تو دلم پدرت هر روز بهم گفته از اینکه به من نینی میدی ممنونم

اما امروز من باید از اون تشکر کنم از اینکه به دنیا اومد و مال من شد و

تورو که قشنگ ترین نعمت خدا هستی به من هدیه کرد

و منو لایق نام مادر کرد

خدارو هزار بار سپاس  و شکررررررررررررررر

یعنی هلاکشم.... خوشمزه

بقیه ابراز احساسات بمونه واسه دنیای واقعی وقتی اومد پیشم زبان

اندر تولد پدرت شب که از سرکار بیاد و جشن بگیریم بعدا واست تعریف میکنم

فعلا باید تدارکاتش رو حاضر کنم

 

و مهمتر از همه کیک رو از شیرینی فروشی تحویل بگیرم

دوست دارم فرشته ی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 16:18
خیلی خیلی مبارکه
مامان بهار
24 اسفند 92 18:08
تولد بابای گل پسرمون مبارک ...ایشالا همیشه شاد و بهاری باشید ........