مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده ی من

من عاشق بارونم اما...

1392/12/22 9:59
نویسنده : pani
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به بهترین بچه دنیا

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسرم امروز که مامانی واسه نماز صبح بیدار شد همونجور که داشت خوابالو میرفت تا وضو بگیره

یه دفعه چشاش باز  شد اره بالاخره پنج شنبه شده بود  

چه ذوقی کردم از خود راضی 

اما بعدش یه بارون حسابی گرفت

منم عاشق بارون.... زودی رفتم حیاط یه نفس عمیق بکشم که..........

یادم افتاد امروز قرار بود تخت و کمد بچمو بیارن گریه

اخه باران جان الان چه وقت باریدنه هان؟؟؟؟؟

مگه تو خودت کارو زندگی نداری افسوس

ای بابااااااااااااااااا   کلافه

حالا اگه فرستادنش کنسل شه من چیکار کنم ناراحت

کاش تا عصر هوا همچین افتابی و گرم شه انگار تابستونه نیشخند

الهی امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 10:30
بارون ک خیلی خوبه.اما ب خاطر دل مامان شاهزاده نبار امروز
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 10:30
منم میلینکمت.
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 10:32
ببخشیدقبلی رواشتباه فرستادم.اما در هرصورت لینکت میکنم.
pani
پاسخ
خواهش میکنم خانومی صاحب اختیاری
نفیسه
22 اسفند 92 12:03
ای جونم ایشاا.. هوا خوب باشه .
pani
پاسخ
مرسی
مامان بهار
22 اسفند 92 13:13
ای بارون چه وقت اومدن بود ....مگه نمیدونی قراره کمد گل پسر رو بیارن ...الهی هوا افتابی بشه .....
pani
پاسخ
ممنونم