مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

شاهزاده ی من

سفارش سیسمونی

1392/12/24 14:49
نویسنده : pani
578 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم نازنازیه من یکی یدونم

دیشب از ذوق خوابم نبرد اخه قراره پنج شنبه تخت و کمدت رو بیارن

نمیدونم چجوری تا اونموقع صبر کنم اصلا طاقت ندارم

خیلی خوشگله و همه چی تموم کلی گشتیم تا بپسندیم دست مامانجون و باباجونت درد نکنه خیلی

زحمت کشیدن

مخصوصا باباجون الهی بمیرم اینجوری نبینمش اخه اینروزا به خاطر کوبیدن خونه و ساختن اپارتمان

دستش یه خورده خالیه

اصلا راضی نبودم این همه خرج بیفتن اما بابایی مامانین دیگه

صبح که اومدم پیش مامانجون اونم مثل من دیشب رو از ذوق خوابش نبرده بود

وای که چقدر خوش گذشت من که دو قدم رو به زور راه میرم کم مونه بود بدو بدو کنم از خوشحالی

دست خودم نبود نمیتونستم نیشمو جمع کنم یه سره باز بود  

بعضی ها که از کنارمون رد میشدن یه جوری نگام میکردن میخواستم نخندم اما نمیشد

رفتیم یه تور خیلی خوشگل هم با تیکه های عروسکی خریدیم واسه بالای تختت

ای جونمممممممممم 

حالا از پنج شنبه میتونم کیسه های خرید لباست رو که تو کمد خودمون گذاشته بودم

بیارم بچینم تو کمدت...انشاالله مبارکت باشه عزیزززززززم

چقدر منتظر این لحظه بودم

راستی فعلا تا قراردادمون با اینجا تموم شه اتاقمون باهم مشترکه عزیزم اخه

با اینکه خونه بزرگی هست اما یه خواب داره

که البته 18 متریه نصف ما نصف شما

قبوله؟ 

انشاا... تابستون میریم خونه جدیدمون و اتاق شمارو اختصاصی میچینم واست

پسر مهربون وبا محبتم

راستی خریدهای میلیونی رو کارت قرعه کشی میدادن واسه ماشین

باباجونت هم کارت و پر کرد

کاش برنده شن

حداقل اونو بفروشن  یکم دستو بالشون باز شه ای خداااا

امین 

مثل همیشه با یه دوست دارم خداحافظی میکنم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
18 اسفند 92 19:37
ای قربون گل پسرمون بشم که داره کمکم انتظارا برای دیدنش سر میرسه .............خیلیی روزای قشنگیه قدر بدون
نفیسه
20 اسفند 92 15:32
خانمی اگه دوست داشتی لینکم کن