مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده ی من

اخرین دکتر امسال

1392/12/21 10:36
نویسنده : pani
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ماهم

دیروز رفتیم دکتر طبق معمول پدرت و باباجون پایین موندن منو مامانجون رفتیم بالا تو مطب که همیشه

قل قله بود اما در کمال ناباوری جز منشی فقط یه نفر بود کلی خوشحال شدیم

البته تا اون کسی که داخل بود بیاد

بیرون.....و اونی که نشسته بره تو.....  خمیازه

ولی خوب خیلی بهتر از همیشه بود که 2 ساعت علافی داشتیم

بالا خره انتظار سر رسید و من که بیتاب بودم صدای قلب شمارو بعد یک ماه شنیدم قلب

چقدر منظم و قشنگ میزد ماچ

یه سری سوال هم پرسیدم راجع نحوه بیهوشی و بخیه و....

که خیلی قانع نشدم اما چاره چیه

شما سالم باشی.... بد یا خوب اینا همه میگذره

الهی قربونت برم مسافر کوچولوی من... مامان ساکش رو بسته شما هم اماده باش...

سفرت داره به پایان میرسه

قراره بیفتی بغل مامانییییییییییییی  totalgifs.com babys  babys gif gif baby06.gif

راستی از اونجا که واسه تعیین جنسیتت فقط یه بار رفتم سونو

به دکتر گفتم سونو کنه و یه بارم اون بگه اما شما به پهلو بودی و هرکار کرد نچرخیدی

هیچی دیگه حالا منو بابایی مشکوکیم که نکنه دخملی باشی و مارو سرکار گذاشته باشی

دکترت هم تا 17 فروردین نمیاد دیگه وقت این کارا نیست

برای 20 میرم پیشش تا معرفینامه به بیمارستان رو بگیرم و وقت عمل رو که گفت بین 25 تا 30 فروردین

هست به طور دقیق مشخص کنه و شما رو دیگه روز موعود میبینم

نمیدونم شایدم یه دفعه سورپرایز شدیم

اگه اینجوری شه تنها ناراحتیم بابت لباس هایی چین واچینی که که اگه شما دختر بودی میشد بخریم خوشمزه

اگه از حال روز من بپرسی فعلا که اصلا استرس ندارم نمیدونم تا کی اینجوری میمونه

عادیه یا نه..... سوال

شایدم تو هفته یا روزش که قرار بگیرم سکته رو بزنم استرس

فعلا که خوشحال و خندونم هر روز تو تاپیک کمی خنده مهمان من باش میرم

و بعد از اینکه به مرحله ترکیدن رسیدم و اینجوری شدم میام بیرون  قهقهه

میرم میخوابم ....بعد ناهار که مامانجون زحمت کشیده میخورم

یه سر نینی سایت .....دوباره خواب تا پدرت بیاد و من

اینجوری شم شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

راستی انقدر بخور بخواب کردم حسابی تپل شدم

بی صبرانه منتظرم ببینم بعد دنیا اومدن شما چجوری و در عرض چند وقت دوباره باربی میشم

یعنی برام خوشاینده اینکه میدونم یه هدف دارم

و دوس دارم خودمو محک بزنم ببینم چند مرد حلاجم...

خبر دیگه ای نیست جز اینکه بیتاب فردام

دوست دارم پسر گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا(ارام جانم)
21 اسفند 92 10:49
ایشالا بعد به دنیا اومدن نی نی با رژیم درست لاغر میشی.غصه نخور
مامان بهار
21 اسفند 92 12:16
تا میتونی بخور و بخواب که بعدش ارزوت میشه یه لحظه با ارامش بخوابی ....چه شبایی که تا صبح باید بیدار باشی ....هههههههه تازه میفهمی ما چی کشیدیدم
نفیسه
21 اسفند 92 22:36
سلام خانمی منم دقیقا همین حال و روز رو دارم. اما همش یک حسی بهم میگه زود دنیا میاد. به هر حال میگذره خوش باش