مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

شاهزاده ی من

حالم بده

1392/12/19 17:36
نویسنده : pani
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم نازدونه ی من

امروز بازم حال مامانی خراب شد البته خودم میدونستم اینجوری میشه ریسک کردم مشغول تلفن

جریان از این قرار بود که وقت ناهار بود و دلم بدجوری ضعف میرفت خوشمزه

مامان جون هم اب میوه برام اورد بخورم 

اولش گفتم نمیخورم معده ام خالیه احتمالش هست بالا بیارم

اما بعدش گول خوردم Food 3D emoticon

گول خوردن همانا و حالم بد شدن همانا سبز

تا اونجا که میتونستم مقاومت کردم که زحمت مامان جونم حیف نکنم هیپنوتیزم

نبات گذاشتم دهنم بهتر شدم و مامانم ناهارمو کشید چند قاشق خوردم به ظاهر بهتر بودم

اما از خوردن دست کشیدم و شروع کردم به راه رفتن

مامان جون گفت چی شد گفتم من بدنمو میشناسم گول نمیخورم شیطان

اول بذار تکلیفم روشن شه بعد بخورم اگه تهوعم از بین رفت میخورم اگه تشدید شد نمیخورم

هنوز حرفم تموم نشده بود که ........

دویدم سمت دسشویی و......

عوضش حسابی سبک شدم و بقیه ناهارمو با اشتها خوردم هیچ یه بشقاب دیگه هم خوردم

لامصب سیر نمیشدم Food 3D emoticon

میبینی گلم با اینکه چند هفته به اومدنت نمونده هنوزم از این مشکلات در امان نیستم

همشو به خاطر اومدن شما و دیدنت تحمل میکنم

قربونت برم

خیلی دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
19 اسفند 92 18:05
بچهمون داره دنیا میاد هنووووووووووز اسم نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این گل پسر تا کی بینامه ......من هربار این بی اسم بودن بچه رو یاداوری میکنم تا حالا دیگه اسم براش بذری ...دارم از شدت کنحجکاووی این پشت له له میزنم
مامان شاهزاده محمدايليا
20 اسفند 92 13:39
جاتون خالی امروز یه ماکارونی درست کردم توپ! فقط نمیدونم چرا همه نیمرو خوردن-__- خوشمزه بودا فقط همش بهم چسبیده بودو شفته شده بود‎;-)‎