مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

شاهزاده ی من

تولد مامان جونم

1392/10/8 9:19
نویسنده : pani
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم نانازم? oni؟

صبحت بخیر عزیز دلم .خوب خوابیدی مامانی.فدات شم امروز مهمونی داریم

تولد مامان جونه... هورا

اااا به همین زودی مامان جونو یادت رفت؟

گفتم خوشگله مهربونه چشماش مثل جنگل سر سبزو با صفاست

بابا همون که گفتم این شکلیه عینک

اااا ای شیطون منم فکر کردم واقعا یادت رفته نگو هنوز نیومده مامانی و سر کار گذاشتی جدی که خیلی بلا ملایی

عیب نداره ماشالا به پسر باهوشم تو باهوش باش منو بذار سرکار راضیمچشمک

قربونش برم من که امروز حس شوخ طبعی اش گل کرده

ناراحت ااا حالا چرا احساساتی میشی پشیمون شدی از کارت الهی قربونت بشم

بخشیدمتماچ

(یعنی در تصورات من تا این حد پسرم( با فهم شعور) مامان ذلیلهنیشخند)

خوب گلم امروز باید با هم دستی به سر روی خونه بکشیم اگه شما هم موافق

باشین لطفا از دنده ی من بیا پایین سرسره که نیست مادر دردم میادگریه

فداش شم که حرف گوش کنهمنتظر

زود باش ذیگه عزیزم مامانو کلافه نکنزبان

خوب مثل اینکه این بچه با تصورات من یه ذره یه کوچولوها فرق دارهخنده

شایدم الان اصلا پای کام نیست هههقهقهه

خوب دیگه من برم که کلی کار دارم امیدوارم بعدنا اگه بچه ام اینارو خوند

نگه چه مامانه خجسته ای داشتم من خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)