مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

شاهزاده ی من

سلام اینترنتی

1392/10/7 17:45
نویسنده : pani
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میکنم خدمت نی نی خوشگل خودم

میخوام فرض کنم که تو دلم یه کامپیوتر هست که مال شماست و شما الان پای اون نشستی و حرفامو میخونی

پس با  نام خدای که تورو به من داده و معرفی خودم شروع میکنم

من مامانتم عزیزم تا حالا خیلی باهات حرف زدم نمیدونم اصلا شنیدیشون یا نه بیشترشون دوست دارم و دعا واسه سلامتیت بوده قلب

نی نی خوشگلم پسرم درسته اسمت رو مینویسم اما هنوزم باور نمیکنم

تا تو نیای باور نمیکنم  یعنی کلی باهات حرف میزنم اما انگار شوخیه  تا اینکه تو دلم یکدفعه تکون میخوری و ابراز وجود میکنی و اشکو مهمون چشمام میکنی یعنی اون لحظه قشنگترین لحظه ست

فکر میکردم از اولین تکونت بترسم شنیده بودم با یه لگد محکم شروع میکنی

اما  تو  انقدر نرم اروم شروع به تکون کردی که انگار نوازشم میکردی یه بار که باهات حرف میزدم

و قربون صدقه روی ماهت میرفتم به خودم امدم دیدم انگار یه خبرای هست تو دلم و متوجه تکونای ظریفت

شدم  بغل

فداش شم مرسی که نخواستی مامانو بترسونی معلومه همون طور که از خدا خواستم

با درک ومهربونیماچ

میخوام با یه نفر دیگه هم اشنا شی پدرت که من عاشقشمقلب و الان سر کاره

نفر بعدی مامان جونته که خیلی مهربونه الانم داره واسه زمستونت بافتنی میبافه البته با یه عینک و روسری گل گلی فرضش نکنی ها .(اهل این چیزا نیستا ببین عشق نوه چه میکنه ههه) 

 خیلی خوشتیب وبا کلاسه ازون  مامان بزرگای خوشگل وشیطون عینکرنگ چشماش مثل پدرت سبزه

من این دو نفر(مامانم.همسرم)خیلی دوست دارم هردوشون هم شبیه همن انشالا چشمای شما هم

به پدر و مامان جونت میره 

نفر بعدی باباجون که خیلی دوست داره و منتظر تا زودتر بیای

یه دونه هم دایی پویان داری که ما تو خونه بهش میگیم عمو پویاننیشخند امیدوارم بعد به دنیا امدنت گیج نشی قربونت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)