مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من

از رویا تا واقعیت

1392/11/29 11:50
نویسنده : pani
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر من عشق  من       

الهی  قربونت  برم دیشب باز اومده بودی به خوابم ...وای که چقدر مثل همیشه چسبید

جقدر دلم برای بغل کردنت تنگ شده

تو خوابم سرت یکم بزرگ بود ( فکر کنم به خاطر حرف مامان جون که میگفت تخم مرغ سر بچه رو بزرگ

میکنه اینجوری دیدم )  البته خودم تحقیق کردم چون هر روز یه دونه رو میخورم و مبنای علمی نداشت و

خیلیم توصیه شده بود وحتی نوشته بود که مصرف تخم مرغ مانع از رسیدن استرس مادر به جنین میشه

و  با مصرف ان از اثرات بد استرس دور میمونین.  کمتر کسی تو این دوران از استرس ایمنه من که به همه

خانوما توصیش میکنم

انگار به هر چی فکر میکنم جوابشو میگیرم اخه دیروز به این فکر میکردم که هیچ تجربه ای ندارم

یعنی از پس  رسیدگی به تو و بغل کردنت برمیام ؟؟؟

خواب دیشب گویای همین بود تو مثل اهن ربا بودی انقدر راحت تو بغلم بودی که انگار بهم چسبیده بودی

وصف نشدنی بود  خیلی راحت می گذاشتمت و دوباره برمیداشتمت

اخ که چقدر گرمای گردنت که رو شونه ام تکیه داده بودی  لذتبخش بود

اصلا هم خسته نمیشدم

وای که دلم برات ضعف میره مگه دستم بهت نرسه  بذار بیای بیرون  همه جاتو ماچ میکنم قند عسلمای خدا یعنی میشه رویاهام به حقیقت بپیونده و پسرم سالم و تپلی بیاد بغلم

الهی امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
29 بهمن 92 15:47
ایشالا رویات به واقعیت تبدیل بشه گلم .راستی اسم واسه گل پسرمون انتخاب کردی?????
pani
پاسخ
مرسی عزیزم.یه چند تایی مد نظرم هست اما اسمی که کامل به دلم بشینه و روش محکم وایسم نه.یعنی هر اسمی خوشم بیاد تا همسرم بگه خوب نیس چون خودمم مرددم سریع شل میشم
مامان زینب
29 بهمن 92 22:52
سلام شما هم با افتخار لینک شدید.انشاالله به خوبی و خوشی فارغ می شی و نی نی نازت رو بغل می کنی بعد تا چشم به هم بزنی می بینی داره می ره مدرسه و شما این قدر سرگرم رسیدگی بهش بودید که متوجه نشدی کی بزرگ شد
pani
پاسخ
سلام مرسی از دعای خوبت و مرسی که سر زدی