مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من

دکتر بی حوصله

1392/11/26 13:48
نویسنده : pani
3,394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملی نازم

شبتون بخیر امروز خیلی تکون میخوری جیگرک من

امروز رفتیم مطب دکتر خاطره استوار چقدرم معطل شدیم  طفلی باباجونت که بیرون مطب یخ زد

من و مامانجون هم داخل مطب شلوغ با بخاری روشن و فضای کم بخارپز شدیم

پدرت هم از سرکارش نتونست بیاد اگه نه اونم با باباجون یخ زده بود

خلاصه هرچند طولانی شد اما عوضش با چندتا از مریضا حرف زدم به نظر راضی میامدن

حتی یکیشون در جواب سوال مضطربانه من راجع بخیه بلند شد لباسش رو داد بالا گفت

امروز واسه همین اومده که بخیه بکشه و اجازه داد من نگاه کنم

البته من هیچی ندیدم جز شکمش اخه محل برش معمولا پایینتر از اونی بود که داشت نشون میداد

میگفت خودت ببین اما من خجالت کشیدم به پیرهنش دست بزنم و بکشم پایینتر

فقط تشکر کردم خیلی لطف کرده بود که خواسته بود از نگرانیم کم کنه اما خوب چیزی عایدم نشد

امروز دکتر خیلی عصبی بود و حتی یکی از مریضا با چشای گریون رفت از مطب دلم خیلی گرفت

در نهایت رفتیم داخل فشارخونم رو گرفت که خوب بود وزنم رو هم چک کرد بعد هم صدای قلب

نازنینم رو گذاشت و نمیدونم چرا یه دفعه دستگاه رو روشن کرد و سونو گرافی هم کرد؟؟

اخه واقعا لزومی هم نداشت همه چی نرمال بود خداروشکر

ازش راجع دستمزد جدا پرسیدم گفت نمیگیره اما نمیدونم چرا به نظرم پولکی میاد

مریضایی که میامدن واسه ازمایش نشون دادن با اینکه یه مبلغی پرداخت میکردن اما حق سوال نداشتن

فقط دکتر میگفت خوبه یا بده وتمام

و اگه مثلا مریض میگفت راستی دیروز دلدرد داشتم ....

خیلی واضح حرفش رو قطع میکرد و غیر مستقیم میگفت برو ویزیت کامل بده بیا اگه سوالی داری

به نظرم درسته که دکتر هم ظرفیتی داره و از مریضا خسته میشه اما خوب این شغل ایجاب میکنه صبورتر

باشی خصوصا که همه مریضا باردارن و افسرده و حساس و البته نگران هر درد یا مشکل هر چند جزیی

و نمیشه توقع داشت که امروز دلدرد بگیره و ماه بعدموقع نوبتش بیاد بپرسه خوب اگه بابت هر سوال هم

بخوای بری دکتر که هر روز باید دکتر بود در جایی که با یه کلمه جای نگرانی نیست میتونست اونو اروم

کنه. نمیدونم من که دکتر نیستم شاید نمیشه که نمیکنه

به هر حال دوس داشتم دکترم اروم تر و مهربون تر باشه و پولکی نباشه اما واقعا خسته شدم بس گشتم

همه مطب ها هم شلوغه.......

توکل به خدا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
21 بهمن 92 8:34
ممنون که سر زدی، و ممنون از نظرات خوبت. حتما در اولین فرصت رسیدگی می کنم. راستی لینک شدید.