مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من

افسردگی

1392/11/26 13:44
نویسنده : pani
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه ی من ...خوشگلکم ...عسلکم

این گل مال شماست

الان وبلاگ دوستم بودم  6 روز از فارق شدنش میگذره و افسردگی شدید داره

حتی تا مرز بستری شدن هم پیشرفته

من تا حالا فکر میکردم مثل خودمه اما مطالبه جدیدش اینو نمیگه خدا شفاش بده انشا ا...

راستش منم تو این دوران خیلی حساس شدم و به هر چیزی اشکم درمیاد حتی موضوع کوچیک

اما خودم کاملا واقفم که حالم طبیعی هست و به خاطر بالا پایین شدن هورمون ها در بدنمه

و اکثر خانوما تو این دوران دچارش میشن

و میدونم که بعد زایمان به خاطر درد داشتن ...و مسولیت جدیدم به عنوان مادر ...

و بیدار خوابی ها  ..... احتمالا تشدید میشه

 

اما فکر کنم بعد از 1 یا 2 ماه همه چی به روال میفته و زندگی اروم و لذت بخش میشه

به نظرم... زندگی به همین چیزاش قشنگه... وقتی درد داری و خوب میشی... وقتی ناراحتی و خوشحال

میشی حتی

زندگی از قبلش هم قشنگتر و دوس داشتنی تر میشه مخصوصا اگه همراهت رو تو این سفر

دوست داشته باشی و بتونی راحت بدون ترس از خالی شدن پشتت بهش تکیه کنی

والبته با توکل به خدایی که میدونیم بهترین سرنوشت رو برای ما در نظر گرفته و

هر لحظه مراقب و پشتیبان ماست

انشاا ... موقع عمل که رسید حرفام تو خالی از اب درنیاد و رفوزه نشم

الهی امین

راستی دیروز تراکتور جام حذفی رو برد و نمیدونی پدرت که یه تبریزی اصیل هست

چقدر از این پیروزی خوشحال شد فکرکنم  از الان برنامه ی کلاس فوتبالت رو  هم چیده

توام مدام تو دلم تکون میخوردی بابایی دستش رو گذاشته بود رو دلم ...یه چشمش به تی وی بود

یه چشمش به شما اخه خیلی دوست داره

نمیدونی تو این مدت چقدر دل من بواسطه ی وجود شما مورد عنایت بوسه های پدرت قرار گرفته

و مستفیض شده واقعا کیف داره نمیدونم بعد از اینکه بیای بیرون باید چه بهونه ای پیدا کنم

تا بعد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
28 بهمن 92 12:13
انشاءا.. بسلامتی و دلخوشی نی نی میاد و زندگیتون پراز هیجان و شور میشه
pani
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بهار
28 بهمن 92 12:27
سلام عزیز .افسردگی چرا ؟؟؟؟اصلا بهش فکر نکن انقدر وقتی دنیا بیاد با خودش جنگولک بازی و شور و صفا میاره که یادت میره افسردگی چیه اما خب اولش یکم یه کوچولو سخته مخصوصا بچه ی اول االهی صحیح و سالم بیاد تو بغل ململنش و اروم باشه مه نفهمی افسردگی چیه
pani
پاسخ
سلام مامان بهار جون ممنون از نظرت راستی لینکت کردم
مامان راضی
7 اسفند 92 23:34
ممنون از نظراتت خانومی . انشاله که افسردگی شما مثل من نباشه گلم