مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من

نان زنجبیلی

1392/11/14 14:41
نویسنده : pani
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خوشگلم

دلم نیومد عکس این نون زنجبیلی خوشمزه رو  نزارم

راستش پدرت پریروز روزه گرفت و همه چی از اونجا شروع شد 

دستور تهیه نون زنجبیلی رو خونده بود و دلش خواسته بود به محض اینکه رسید خونه

دستورشو که پیرینت کرده بود داد دستم خلاصه من خوندم و اون اجرا کرد و با کمک هم خمیرش اماده شد

رفتیم خونه مامانجون بابات افطار کرد

بعد با اصرار مامان جونو اوردیم خونمون اما باباجونت حالش خوش نبود نیومد برا همین قرار شد زودی بریم

برگردیم

وقتی رسیدیم خونه خمیرش حسابی ور امده بود و دو برابر شده بود که البته با اولین انگشتی که من زدم

(البته بعد از شستن دستهام)خودش رو جمع کرد

خلاصه 3 تایی دست به کار شدیم پدرت  از خمیر به اندازه های مساوی دایره درست میکرد

مامان جون مهر میزد و نقش مینداخت و منم روشون رو با زرده تخم مرغ و زعفران زرینه میکردم 

در نهایت بعد 30 دقیقه که داخل فر بود پخت

و نتیجه تست کردنش توسط من و مامانجون و بابا

عاااااااااااالی بود

خیلی خوشمزه شده بود همش شبونه خورده شد فقط من یکی رو برداشتم واسه فردام

که با تخم مرغ 2 زرده خوردم و خیلی چسبید

دست پدرت با هوس کردنش درد نکنه سبب خیر شد و البته همتی که به خرج داد

من و پدرت هر دو عاشق شیرینی پزی و نون پزی هستیم اما من خیلی سراغش نمیرم

چون ممکنه خوب از اب درنیاد و کلی مواد حیف میل شه و بخوره تو ذوقم

مگه پایه داشته باشم تا 2 نفری درست کنیم مثل همین دفعه

معمولا نتیجه هم عالی تر میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضی
14 بهمن 92 22:01
نوش جونتون خانومییییییییییییی همیشه خوش باشی گلممممممم