مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من

تعلق به خانواده

1392/11/14 14:05
نویسنده : pani
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر نازنینم

خوبی گل من؟ این چند روز وقت نشد  تو وبلاگ واست بنوسم اما خودت میدونی که همیشه تو

دفترخاطراتم(همون ابی رنگه که همیشه با یه خودکار رو میزمه و اماده )حرف توام هست

از وقتی به وجود امدی و به ما عنوان مادر و پدر دادی... 

و خانواده ی دونفرمون رو سه نفره کردی و ....

چه طور بگم الان بیشتر حس میکنم خانواده مون واقعی شده ..

و تعلق بیشتری حس میکنم بهش

یعنی تعلق به تو و پدرتبغل

تصور میکنم احساساتم توی جملات نمیگنجن و قابل بیان نیستن

اما قطعا همه دخترای جوونی که ازدواج میکنن و این مراحل رو تا اینجا طی میکنن میدونن من چی میگم

اولش به خانوادشون وابسته هستن و خودشون رو جدا از اونا نمیبینن

انگار باز هم جزیی از کل هستی و توی این زندگی غریبه ای اما زمان همه چیز رو معکوس میکنه

یکدفعه به خودت میای میبینی کسی که تا چندوقت پیش نمیشناختیش و کسی که هنوز به این دنیا

حتی قدم نگذاشته... شده همه چیزت...

اره پسرم قربونت بشم که تکون میخوری و ابراز احساسات میکنی بله منظورم شماییماچ

انشالا به سلامت دنیا بیای

خیلی عجیبه ادم دل تنگه کسی باشه که حتی ندیدتش اما از وقتی لطف خدا شامل حالم شده

و من یه فرشته رو تو دلم جا دادم تا امروز این احساسات عجیب کم نبودنسوال....

و همچنان ادامه دارد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راضی
14 بهمن 92 22:03
کاملا باهات موافقم عجیجممممممممممممممممم انشاله همه ی خانواده ها در کنار هم خوش و سلامت باشند
آدرینا
19 بهمن 92 11:05
مامان پارسا
21 بهمن 92 8:38
امیدوارم باقی لحظات بارداریت را با سلامت طی کنی و از این لحظات زیبا لذت ببری. و شاهزاده کوچولوت را توی بغلت بگیری.