مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

شاهزاده ی من

دشمن دانا به از دوست نادان

1392/11/3 10:54
نویسنده : pani
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

ببخشید اگه اذیت شدی ..... میدونم .....

اما تقصیر من نیست من خیلی سعی میکنم تو این دوره که تو عزیزتر از جونم درونمی از اطرافیان که منو 

میرنجونن و هیچوقت جز شر چیزیشون به من نرسیده دور بمونم اما بعضی مواقع اجتناب ناپذیره

امروز از اون روزها بود

الهی مامان قربونت بره تنها چیزی که ناراحتم میکنه ناراحتی تو

خواهش میکنم تو شاد باش ... تو شاد باش .....تو شاد باشی من غمی ندارم

کاش این چند ماه بی دغدغه بگذره تا تو به سلامت دنیا بیای از اینکه این همه احساساتیم

و زودرنج و ممکنه ناخواسته باعث اسیب به تو بشم از خودم بدم میاد به نطرم این یکی از سختترین

امتحانای خداست اخه من چطور میتنم پوست کلفت باشم با این قلبی که به من دادی ای خدااااا

اینجاست که میگن یه دوست مثل فلانی داشته باشم به هزارتا دشمن نیاز ندارم

نی نی خوشگلم  خیلی دوست دارم  خدا یا به خودت میسپارمش تو هواشو داشته باش

از شر همه چی حفظش کن

توکل به خدا میکنم انشالا همیشه خدا حافظت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان راضی
4 بهمن 92 14:35
پانی جون غصه نخور انشاله با اومدن گل پسرت همه چی خوب پیش بره عزیزممممممممممممم
مامان آرشیدا
7 بهمن 92 11:12
عزیزم مبارک باشهمنم وقتی که باردار بودم مشابه خواب تو رو دیدم خیلی کیف داره حالا فکر کن وقتی به سلامتی دنیا بیاد و واقعی تو بغلش بگیری چی میششششه
pani
پاسخ
سلام مرسی از تبریکت اره واقعا چسبید مرسی که به وبلاگم سر میزنی لینکت کردم