مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

شاهزاده ی من

دل شکسته

1392/10/30 13:59
نویسنده : pani
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت مامانی

 معجزه ی اسمونی من نمیدونی چقدر دلتنگتم و چقدر دلم از این ادمها گرفته

دیشب حال من مصداق این شعر را داشت

هر کس به طریقی دل ما میشکند بیگانه جدا دوست جدا میشکند

بیگانه اگر میشکند حرفی نیست از دوست بپرسید که چرا میشکند

از اول بارداری خیلی حساس و زودرنج شدم که البته طبیعی اکثر خانوما در حالت عادی حساسن چه

برسه اینجور مواقع که در علم هم به اثبات رسیده و تاکید به مراعات شده

اما متاسفانه یه سری ادمها از این شرایط سو استفاده کردن و به من ضربه زدن بگذریم که بخشیدمشون

اما دیشب یه نفر که خیلی دوسش داشتم دلم رو شکست  همون لحظه تصمیم گرفتم تا چند روز قهر کنم

اما الان اونم بخشیدم

هربار که این اتفاق میفته انگار یه وزنه سنگین گذاشتن رو سینه ام هر چی ناراحت تر باشم

وزنه سنگین تر میشه و هر چی بی خیال تر بشم  سبک تر و با بخشش این وزنه از بین میره

خوب منم که دارم مادر میشم مادر شدن که الکی نیست گذشت و صبوری و ایثار میخواد

به نظرم حتی این شکنندگی تو بارداری هم بی حکمت نیست

واقعا باید خدا رو شکر کرد 

چقدر قشنگ درس زندگی بهمون میده

اینا همش اماده سازی مثل مدرسه و دانشگاه و البته زحمت بیشتر نتیجه بهتر

منتها ایندفعه به جای دیپلم و لیسانس حقوق از قرار معلوم میخوام

 دکترای مادر شدن بگیرم اوه

بالاخره باید لایق فرشته ی تو دلم باشم دیگه قربونش برم مال خودمه به هیچکی نمیدمش

فقط خودم بخولمتتتتتتتتتتتتت (میخوام بازم تنها خوری کنم )زبان

نی نی جونم میدونم از این نامه سر در نیوردی هنوز خیلی مونده با معانی لغت قهر و دل شکستن 

که تو دنیای ما زمینی ها کار روزمره مون شده اشنا بشی انشالا که اصلا گذرت بهش نیفته

شما کلمه بخشش رو یاد بگیر گلم از هر چیزی بهترتره

گاهی کار سختیه اما همیشه بهترینه و ارزشش رو داره 

دوست دار همیشگی تو

مادر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضی
1 بهمن 92 13:24
بخشش همیشه اول خود آدما آروم میکنه گلم انشاله به جودی نی نی نازتا در آغوش بگیری