مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره

شاهزاده ی من

ماهگرد سومت مبارک

1393/5/2 1:05
نویسنده : pani
663 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم تو امروز 3 ماهه شدی یعنی حرفی برای توصیفت پیدا نمیکنم روز به روز شیرین تر از قبل میشی

درست مثل رویایی هر روز صبح با صدای خنده ات بلند میشم که با ذوق تقلا میکنی  و واسه شیر دست و پا میزنی

تا میام بالا سرت با لبخندت اشتیاقمو واسه در اغوش گرفتنت صد چندان میکنی

خنده و خنده بازم خنده کارت همش همینه

انشاالله که همیشه بخندی عزیزم بخند تا دنیا به روت بخنده

تازگی ها همش از خودت صدا درمیاری و من هلاک تن صداتم خیلی خیلی قشنگه اینو من نمیگم

همه میگن صدات واقعا دلنشین هنوز حرف نمیزنی اما صدایی که از حنجره ات درمیاری فوق العادس

گریه هات هم سوزناک و در عین حال ادم از شنیدنش سیر نمیشه

گردن خوشگلت رو کامل و یکنواخت  نگه میداری  و با گاهی با ذستت اشیارو میگیری

وقتی باهات حرف میزنم با دقت گوش میکنی و با چشمای شیطونت و لبهای از خنده بازت دیوونه ام میکنی

انشاالله همیشه سلامت باشی و روز بد نبینی

این چند روز قبل از 3 ماهه شدنته خیلی شیرین خندیدی مثل همیشه دلربایی میکنی

قربون دستت شم که هر کی عکست رو میبینه اولین سوالی که میپرسه اینه که من اینکارو واست کردم

یا ژست خودته....قربون خودت و ژست هات بشم من مادررررررررررر

این یه عکس خوشگل دیگه

دوست دارم خیلی خیلی دوست دارم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان راضی
2 مرداد 93 13:45
خدا را شکر عزیزم که اومدی نگرانت شده بودم مهرسام جونی خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟// بهتره خدا را شکر ماشالا واقعا عکساش ناز شده . ببوسش
دنیا
3 مرداد 93 10:15
خوشحال شدم به وب ما اومدین.این جیگر منو هم ببوس.خدا حفظت کنه نفسم
مامان بهار
5 مرداد 93 12:08
نازی مهرساااااام .عکس لباس سبزش عاشقشم
نفیسه
24 مرداد 93 0:21
چقدر تغییر کرده پسرت ماشااا...اقا شده
مامان پریسا و بابا مهرداد
16 دی 93 12:19
هزار هزار ماشاله... عاشق این قند عسلتون شدم من خدا الهی براتون صحیح و سلامت حفظش کنه بوس.. بوس .. بوس .. همیشه بهتون سر میزنم شما هم بیاید پیشمون خوشحال میشم البته هنوز که از نی نی خبری نیست تا چند وقت دیگه