مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

شاهزاده ی من

پنج ماهگیت مبارک گل قشنگم

1393/7/23 16:22
نویسنده : pani
907 بازدید
اشتراک گذاری

 

مهرسام عزیزم

تو روز به روز زیباتر میشی و کارات که دیگه مجنونم کرده...

وقتی میام بالا سرت می ایستم دستات رو تا اونجا که میتونی باز میکنی به علامت اینکه بغلت کنم

وای که وقتی اینجوری دست و پا میزنی و نگام میکنی هر چی دستمه میزارم زمین و تورو برمیدارم

حتی اگه ساعتها طول بکشه و ادامه پیدا کنه هر بار همون قدر ذوق زده میشم

از اینکه تقلا میکنی بیای بغلم نمیدووونی تا چه اندازه مشعوف میشم

نمیدونی از وقتی دنیا اومدی من و پدرت چه جوری روزارو شمردیم تا تو ما رو بشناسی

عشقمونو بفهمی

حالا دیگه هر موقع می غلتی و به شکم میشی ذوق میکنی و میخندی و دنیارو با اشتیاق از زاویه جدید

نگاه میکنی

خیلی تلاش میکنی شیشه شیرت رو خودت تو دستت بگیری بخوری

ماشاالله خیلی خوش خوراکی هر چی میخوری سیر نمیشی به پیشنهاد دکتر غذای کمکی هم میدم

غذا رو بیشتر از شیر دوس داری وقتی برات حریره یا سوپ میارم قاشق ول نمیکنی  منم با دستای

خوشگل خودت بهت غذا میدم  توام خیلی میخندی و خوشحال میشی قربون پسر استقلال طلبم شم

وقتی غذا تموم میشه قاشق خالی میکنی دهنت و اخماتو تو هم میکنی

قربون اون چشمای آبیت بشم که با نگاه بهش جون میگیرم

خدا لطفش رو به من با دادن تو تموم کرده

ای بهترین احساس زندگی من هر وقت لبخند بدون دندانت تمام صورت خوشگلت رو پر میکنه

اشک شوق به چشمانم میاد و عاشقانه میشه نگاهم بدون اینکه بخوام

حس من و احساسم به تو غیر ارادی مثل نفس کشیدن خدا خودش بهتر میدونه چرا که اون این هدیه

گرون قدر رو به من داده و همیشه شکرگزارشم و سلامتی تو یه دونه گلم رو ازش با تمام وجودم تا اخر

عمر با عزت و بلندت خواهانم

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان راضی
25 مهر 93 12:38
ایشالا همیشه تنش سالم باشه خانومی .
مامان بهار
27 مهر 93 6:35
قالب نو مبارک ... ای فدای گل پسر خوشگلمون ...ببوسش
نفیسه
9 آبان 93 17:31
سلام عزیزم ماشاا.... چقدر ناز شده چقدر تغییر کرده چه چشم هایی کرده هزار ماشاا....
مهدیه
10 تیر 94 11:30
خیلی چشماش نازه خدابراتون نگهش داره