مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من

حمام روغن؟؟؟

1393/3/2 20:34
نویسنده : pani
602 بازدید
اشتراک گذاری

درست همین چند لحظه پیش که داشتم وبلاگ یکی از دوستای خوبم  به نام بهار رو میخوندم

درست موقعی که داشتم واسش نظر میزاشتم که خدا بچه ات رو حفظ کنه یه صدای قلپ قلپ اومد

دیدم مهرسام کنارم داره بالا میاره که از ترس جیغ زدم و همسرم سریع بلندش کرد و برش گردوند

این اولین بار بود که مهرسام بالا می اورد غمگین

و حسابی دست پاچه شده بودیم ... لباساش همه خیس و کثیف شده بودگریه

دیدیم راهی نیست جز حمام...سزیع با مامان جونش بساط حموم رو راه انداختم و اب گرم رو تنظیم کردیم

باباش مهرسامو گرفته بود مامانجونش هم شامپو میریخت و دست میکشید منم یکنواخت اب میریختم

که مامانم یکدفعه گفت این بچه چرا اینقدر چربه مثل مرغابی میمونه اب از روش سر میخوره و ما هم با تعجب

نگاه میکردیم و میگفتیم ... اره ها ... چرا اینجوریه...سوال

و مامان جون اصرار داشت بیشتر شامپو بریزه  تا پاک شهاجازه

اما ای دل غافلللللللللللللللللللللللل ...........................

از بس هممون هول بودیم اشتباهی روغنشو عوض شامپو برداشته بودیم ..

اولین قیافه ما به همدیگر  تعجب

دومیش سوت

سومیشبدبو 

وبالاخره چهارمیشخندونک

و اینم قیافه مهرسامهیپنوتیزم

خلاصه کنم که روغنشو تازه باز کرده بودیم نصف شد و تشبیه مهرسام به مرغابی ... دور از انتظار هم نبودخنده

این قضیه باعث شد حسابی بخندیم و  برای چند لحظه فراموش کردیم  اصلا واسه چی بردیم حموم

خدایا شکرت که کنارش بودیمو به خیر گذشت

نینی مو به تو می سپارم  ای خدای مهربون مراقبش باش

مراقب تماااااااااااااام نینی های عالم

 

پسندها (1)

نظرات (3)

نفیسه
3 خرداد 93 14:50
خیلی با مزه بود
مامان بهار
3 خرداد 93 21:19
اینجا جا داره من بهت بگم خدا بچتو حفظ کنه اولا خدا عمر این مامانا بده اگه مامانامون نبودن امثالی مث من و تو نمیتونستیم بچه داری کنیم ..دوما واسه حمام روغن تا نیم ساعت من دارم رو زمین غش میرم از خنده خداییش خیلی خنده دار بود ...بیچاره مهرسام
مامان اریان
5 خرداد 93 0:31
واااای خدای من نصف شب شوشو خوابه من غش کردم از خنده هنوز اولشه شما اینجوری پس بعد ها قراره چی بشه چه خانواده ی خنده داری هستین خیلی خوشم اومد و من لینکیدمتون هنوز یه ماهست اینقد خنده داره پس اگه 6 ماهه بشه چه اتفاقاتی قراره بیفته