مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 10 سال و 6 روز سن داره

شاهزاده ی من

مادرم تو عشق منی

1393/2/30 17:37
نویسنده : pani
884 بازدید
اشتراک گذاری

همین طور که روزا میگذره عشق و علاقه من به مهرسام بیشتر میشه

روز اولی که بهم دادنش گفتم از این بیشتر دوس داشتن تو دنیا وجود نداره اما حالا میبینم اشتباه کرده بودم

انقدر دوسش دارم که حد و مرزی نداره حالا بیشتر مادرم رو درک میکنم

وقتی باردار شدم خیلی واسه مادرم ارزش قائل شدم هر روز که حالم بد میشد میگفتم طفلی مامانم هم

به خاطر من چقدر سختی کشیده هااا

اما بازم اشتباه کرده بودم اون اذیت ها و حال به هم خوردنا در مقابل سختی بچه بزرگ کردن و استرس  و نگرانی

که واسه سلامتیش میکشم هیچی نبود

کار مامانا خیلی سخته برای همینه که بهشت زیر پای مادرانه هرچند که من به لطف مادرم سختی چندانی

در مقایسه با خودش نکشیدم دوره بارداری که به کل بخور بخواب بود

الانم به جز شبا که با همسرم تا صبح بیداریم و پروسه شیر خوردن....  اروغ گیری..... تعویض... و خوابوندن

مهرسامو داریم .... طی روز دوباره همه مسولیت ها با مادر گلمه و من فقط شیر میدم و بعد پا به پای مهرسام

میخوابم خندونک نمیدونم بهشت به منم تعلق میگیره یا نه  ....

اینم عکسای جدید گل پسرم

 

 

پسر خوشتیپم

اینجا شیر میخواستی

بمیرم برات از دمر خوابیدم خیلی بدت میاد اما  دلدرد داشتی

اینم یه خواب ناز بعد از یه شیر خوردن حسابی

 

 مهمونی رفتن  پسر گلم

الهی که همیشه  خوشحاااااال باشی عسلی من

من و بابا خیلی دوست دااااااااااااریم

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

ajij
27 اردیبهشت 93 21:34
سلام paniجون. قدم نو رسیده مبارک عزیز دلم. ماشالله چه پسمل نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
مامان بهار
28 اردیبهشت 93 17:34
وای ماشالا چه بزرگ و خوشگل شده ...خیلی تو دل برو و خوشمزه شده ....
pani
پاسخ
لطف داری
نفیسه
30 اردیبهشت 93 12:57
واقعا سخته باید پیر شی تا بچه ها بزرگ شن خواهر!!!! اما دست مامانت درد نکنه واقعا بدون مامان نمیشه بچه بزرگ کرد
pani
پاسخ
باهات موافقم