مهرسام عسلیمهرسام عسلی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

شاهزاده ی من

سال 93 مبارک

1393/1/8 11:19
نویسنده : pani
596 بازدید
اشتراک گذاری

lssbk7zr503sfta6hn7o کارت پستال تبریک عید نوروز سال 1390

سال 93 خیلی قشنگ شروع شد فقط حیف که شما تو دلم بودی و از لذت

در اغوش گرفتنت محروم موندم از همین جا بهت میگم عیدت مبارک عزیزترینم و برات بوس میفرستم

البته من و بابایی چون  مشغول اخرین خریدها واسه شما

به همراه مامان جون باباجون بودیم

برای اماده کردن خونه واسه سال نو فقط 2 ساعت فرصت داشتیم

تا رسیدیم خونه مامانجون از اون ور رفت بدو خونشون تا به سفره هفت سین برسه

ما هم از این ور

خوشبختانه تخم مرغ ها رو از قبل رنگامیزی کرده بودم فقط سریع رفتم سراغ چیدمان

با اینکه وقت کم بود اما سفره قشنگی شد

حالا مونده بود خودم که از این همه سرعت به خرج دادن خیس عرق شده بودم

بدو رفتم حمام  19.gif

 و اومدم یه لباس خوشگل کارتونی شاد که ازاد بود و مخصوص عید خریده بودم

پوشیدم  روبان قرمز و هم دادم پدرت بست دور کمرم که منو شبیه یه کادوی بسته بندی کرده بود

در اخرین لحظات که تیک تیک ساعت شمارش معکوس رو برای تحویل سال شروع کرد

من دویدم و دوربین و تنظیم کردم پدرت هم کت شلوار سفیدش رو پوشید حسابی تیپ کرده بود

و در اخرین ثانیه هر دو رسیدیم سر سفره و موقع تحویل سال هم رو در اغوش گرفتیم

و بعد

مراحل روبوسی ...و اهدای عیدی ...و ارزوی خوب ....و ....دعا رو به جا اوردیم

بعد هم عکس یادگاری انداختیم

چند تا هم بابایی از منو شما که تو دلم بودی انداخت

تا این دوران قشنگ 9 ماه که با مامانی بودی و داره تموم میشه خاطره شه

جیگر مامان دیگه چیزی به اومدنت نمونده و ما هم بیتابیم اگه بخوای سر وقتش بیای

3 هفته مونده اما اگه عجله داشته باشی نمیدونم دیگه

درسته دوست ندارم غافلگیر شم اما شما هر موقع دوس داشتین تشریف بیارین

قدم رو چشم ما میذارین ناز پسرم

الهی سلامت باشی

امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بهار
8 فروردین 93 12:39
من این یکی نی نیم اوایل ابان دنیا میاد .....انقدر سخته همش خوابم میاد اما خدا رو شکر سر این یکی اصلا ویار ندارم و کلی هم اشتها دارم.....برام خیلی دعا کن خیلی داریم منو بهار اذیت میشیم ....جا شکرش باقیه بهار شیر خودمو نمیخوره وگرنه پروژه شیر گیری هم داشتیم
خاله مینا
8 فروردین 93 15:30
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ساختم ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها
خاله مینا
8 فروردین 93 18:15
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ساختم ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها
نفیسه
9 فروردین 93 0:48
سلام عزیزم بالا خره تموم میشه این هفته های آخر خیلی سخته
مامان راضی
10 فروردین 93 11:44
انشاله به سلامتی زایمان کنی خانومی. مواظب خودت باش. عیدتم مبالکککککککک
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
13 فروردین 93 15:01
صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید: http://shop.ninimart.ir/index.php?productID=32 یک خرید مطمئن یک هزینه کم و اقتصادی ضامن سلامت و شادی شما در طی سالیان